Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorУдовенко, І. В.-
dc.contributor.authorШвагер, Т. І.-
dc.date.accessioned2023-06-29T09:48:28Z-
dc.date.available2023-06-29T09:48:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШвагер Т. І. The perfect hotel service (Ідеальний готельний сервіс). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Удовенко І. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 435.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35002-
dc.description.abstractУ дослідженні автор розглядає основу готельного обслуговування, якість та вміння персоналу контактувати з гостями. Отже, мета дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати, на що гість має право та як повинно виглядати справжнє готельне обслуговування. Об’єктом дослідження є розвинені та маловідомі готелі й хостели. За основний приклад узято готель «Four Seasons Hotel and Resort».uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleThe perfect hotel service (Ідеальний готельний сервіс)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_435.pdf203.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.