Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34721
Назва: Customer’s types in hotel and restaurant business (Типи споживачів у готельно-ресторанному бізнесі)
Автори: Заводяна, М. В.
Науковий керівник : Подворна, Л. А.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Заводяна М. В. Customer’s types in hotel and restaurant business (Типи споживачів у готельно-ресторанному бізнесі). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Подворна Л. А. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 372.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні спеціалісти готельно-рестораного бізнесу знають майже все про обслуговування клієнтів. Але чи хтось із них колись осмілювався віднайти спільні риси у споживачів та деяких видів тварин? Пропоную придивитися уважніше до тих, кого ви обслуговуєте щодня та вас самих. Можливо, ви віднайдете серед них себе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34721
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_372.pdf203.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.