Browsing by Author Перерва, П. Г.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Впровадження інновацій - основа конкурентоспроможності підприємствЄвсєєв, А. С.; Перерва, П. Г.
2020Дослідження функцій товару в системі маркетингуМатросов, О. Д.; Перерва, П. Г.; Бєлих, К. О.
2017Инновационная деятельность в ресторанном, гостиничном и туристском бизнесеКосенко, А. П.; Перерва, П. Г.; Ткачев, М. М.
2017Интрапренерство в интеллектуально-инновационной и экономической деятельности ресторанного, гостиничного и туристского бизнесаПерерва, П. Г.; Маслак, М. В.
2017Комплаенс-функция в сфере ресторанного, гостиничного и туристского бизнесаПерерва, П. Г.; Кобелева, Т. А.
2020Міжнародні маркетингові комунікації на засадах таргетингуДолина, І. В.; Перерва, П. Г.; Косенко, О. П.
2020Нейромаркетинг: дослідження каналів управлінняПерерва, П. Г.; Ткачова, Н. П.; Косенко, А. В.
2017Особенности маркетинга ресторанного, гостиничного и туристского бизнесаПерерва, П. Г.; Кобелева, Т. А.; Ткачева, Н. П.
2020Особливості аналізу і вибору сегментів міжнародних ринківПерерва, П. Г.; Ластовка, К. В.; Журба, Є. В.; Утєнкова, О. А.
2017Оценка экономической эффективности работы предприятий ресторанного, гостиничного и туристского бизнесаПерерва, П. Г.; Косенко, А. В.
2024Перспективи розвитку екстремального туризму в УкраїніЛепетень, Д. А.; Перерва, П. Г.
2020Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствахПерерва, П. Г.; Красношапка, А. В.; Кропива, В. О.; Курочкіна, М. Ю.
2024Перспективи та переваги розвитку пішохідного туризмуЛопатюк, А. Ю.; Перерва, П. Г.
2024Спортивний туризм як спосіб збереження здоров'яКулакова, С. О.; Перерва, П. Г.
2024Стимулювання стартапів на засадах краудфандингуДьякова, Н. М.; Верютіна, В. Ю.; Перерва, П. Г.