Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41424
Title: Нейромаркетинг: дослідження каналів управління
Authors: Перерва, П. Г.
Ткачова, Н. П.
Косенко, А. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Перерва П. Г., Ткачова Н. П., Косенко А. В. Нейромаркетинг: дослідження каналів управління. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 124-125.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41424
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_124-125.pdf533.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.