Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41285
Title: Особливості аналізу і вибору сегментів міжнародних ринків
Authors: Перерва, П. Г.
Ластовка, К. В.
Журба, Є. В.
Утєнкова, О. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Перерва П. Г., Ластовка К. В., Журба Є. В., Утєнкова О. А. Особливості аналізу і вибору сегментів міжнародних ринків. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 50-52.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41285
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_50-52.pdf538.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.