Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41545
Title: Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах
Authors: Перерва, П. Г.
Красношапка, А. В.
Кропива, В. О.
Курочкіна, М. Ю.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Перерва П. Г., Красношапка А. В., Кропива В. О., Курочкіна М. Ю. Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 173-176.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41545
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_173-176.pdf543.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.