Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Формування товарного асортименту на виробничому підприємствіПрядко, Ольга Миколаївна; Ткачук, Валерія; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2020Побудова комплексного механізму управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства в умовах еволюції ринкових відносин.Красноруцький, Олексій Олександрович; Міненко, Софія Іванівна
2020-09-20Стан виробництва та розвиток ринку зерна в посиленні стратегічної стійкостіДрушляк, І.М.
2020Оцінка фінансової стійкості підприємстваКравченко, Ю. М.; Рогович, К. В.
2022Розробка маркетингових заходів підтримки конкурентоспроможності бренду мінеральної води на регіональному ринку в умовах військового стануЧміль, Г. Л.; Журавльова, Альона Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингових засобів підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємстваТарасов, І. Ю.; Феоктістов, Владислав Русланович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Управління маркетингом освітніх послуг: дис. на здобуття наук. ступеня д-ра філософії: 073 – МенеджментБолдирєва, Людмила Миколаївна; Каневська, Ірина Миколаївна; Державний біотехнологічний університет
2023Управління маркетинговою діяльністю виробничо-торговельного підприємстваКвятко, Т. М.; Глєбов, Дмитро Миколайович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємстваСавицька, Н. Л.; Віннік, Павел Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства на ринку ювелірних виробівТарасов, І. Ю.; Жуковський, Єгор Дмитрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом