Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32677
Title: Розробка маркетингових заходів підтримки конкурентоспроможності бренду мінеральної води на регіональному ринку в умовах військового стану
Other Titles: Development of marketing measures to support the competitiveness of the mineral water brand on the regional market under martial law conditions
Authors: Журавльова, Альона Сергіївна
metadata.dc.contributor.advisor: Чміль, Г. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: бренд;ринок;мінеральна вода;конкурентоспроможність;споживач;рейтинг;вейдинг
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Журавльова А. С. Розробка маркетингових заходів підтримки конкурентоспроможності бренду мінеральної води на регіональному ринку в умовах військового стану: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків: ДБТУ, 2022. 84 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Об'єктивна необхідність маркетингового підходу з подальшого розвитку теоретичних і методико-практичних основ використання бренд –менеджменту як елементу підтримки конкурентоспроможності бренду обумовили актуальність магістерської дипломної роботи, її мету і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є наукове обґрунтування і розробка комплексу заходів з підтримки конкурентоспроможності бренду в умовах економічної невизначенності військового стану. Завдання: - надати характеристику брендінгу як сучасному елементу впливу на споживача в маркетинговій діяльності; - визначити дефініції поняття конкурентоспроможності підприємства та бренду; - розглянути управління брендом як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства; - обґрунтувати маркетингову характеристику мінеральної води; - проаналізувати сучасний стан вітчизняного ринку мінеральних вод; - надати стислу економіко-організаційна характеристика ТОВ «Завод «Березівські мінеральні води»; - дослідити сприйняття та рейтинг брендів мінеральної води на регіональному ринку; - розробити рекомендацій з удосконалення системи розподілу, як засіб підтримки конкурентоспроможності бренду в умовах військового часу; - здійснити SWOT-аналіз ринкових перспектив об’єкту дослідження. Об’єкт дослідження процес розробки комплексу маркетингових заходів з підтримки бренду мінеральної води на регіональному ринку. Предмет дослідження сукупність теоретичних та методичних засад підтримки конкурентоспроможності бренду. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Результати магістерської роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, яке дозволяє розробити комплекс маркетингових заходів та програму дій з підтримки конкурентоспроможності бренду мінеральної води «Березівська» на регіональному ринку. Апробація. Апробацію роботи було здійснено під час участі у IV Міжнародній науковопрактичній конференція “Science and innovation of modern world” (London, December 21-13, 2022). 4 Публікації за темою (за наявності). Тарасов І.Ю., Журавльова А.С. Маркетингові засоби підтримки бренду на регіональному ринку під час військового стану / Science and innovation of modern world. Proceedings of the 4rd International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. London, United Kingdom. 2022. – р.р. 691 – 697.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32677
metadata.dcterms.references: 1. Господарський кодекс України // Відомості верховної Ради. - 2003. -№18-22. 2. Про власність: Закон України // Голос України. – 1991. – 7 лютого. 3. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України // Голос України. – 1996. – 2 червня. 4. ЗУ «Про захист прав споживачів» Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 30, ст.379). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text. 5. Аналіз ринку столової та мінеральної води в Україні. 2022 рік. Pro Consulting. Аналітика ринків. Фінансовий консалтинг. Офіційний сайт. URL: https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-stolovoj-imineralnoj-vody-v-ukraine-2022-god 6. Анализ ринку столової та мінеральної води в Україні. URL: https //inventure.com.ua/analytics/investments/analiz-rynka-stolovoj-i-mineralnoj-vody-v-ukraine 7. Батирєв М. Озброєння відділів продажів. Системний підхід. – Х.: Фабула, 2021. – 288 с. 8. Березовий Гай. Офіційний сайт. URL:http://bg.nlu.edu.ua/about/історія-створення/ 9. Бізнес на воді: рентабельність виробництва мінеральної води сягає 150%. Landlord. Офіційний вебсайт. URL: https://landlord.ua/news/biznes-na-vodi-rentabelnist-virobnitstva-mineralnoyi-vodi-syagaye-1/50 10. Біловодська, О.А. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. – К: Знання, 2010. – 332 с. 11. Борщ В.І., Кліменко В. Управління брендом сучасної організації як чинник її конкурентоспроможності / Економіка. Фінанси. Право, 2020, № 4 /1. – с. 10 – 13. 12. Бренд-менеджмент: теорія і практика.-навч. посібник. – Тернопіль: Прінт-офіс, 2015. – 204 с. 13. Бренд-менеджмент: навч. посібник / під ред. С. Ф. Смерічевського—К .: НАУ, 2019. — 156 с. 14. Буднік М.М., Невертій Г.С., Курилова Н.М. Стратегічне управління: навчальний посібник— К. : Видавничий дім «Кондор», 2020. — 292 с. 15. Буднікевич, І.М. Маркетинг у галузях та сферах діяльності. – К.: ЦУЛ, 2013. – 536 с. 16. Вествуд Дж. Як скласти маркетинговий план. – Х.: Фабула, 2020. – 176с. 17. Гелліген Браян, Дхармеш Шах. Вхідний маркетинг – Х.: Фабула, 2020. – 240 с. 18. Горбаченко С.А., Карпов В.А., Шевченко-Перепьолкіна Р.І. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навч. пос. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с. 19. Добрянська В.В., Іваненко І.О. Комплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції ПРАТ «Миргородський завод мінеральних вод». URL:http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/1_2021/97.pdf 20. «Завод «Березівські мінеральні води». Офіційний сайт. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www berezivska.ua. 21. Йон Е. Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду – К: Наш Формат, 2019. – 160 с. 22. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. – Київ: ЦУЛ, 2019. – 252 с. 23. Кислюк Л.В. Стратегічний маркетинг. – К.: Видавничий Дім «Кондор», 2020. - 172 с. 24. Коваленко, В.В. Маркетинг: навч. посібник. – Львів: Новий світ2000, 2012. – 266 с. 25. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика. – Київ: ЦУЛ, 2019. – 200 с. 26. Корягіна С.В., Корягін М.В. Маркетинговий аудит. – К.: ЦНЛ, 2017. – 320 с. 27. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. – К.: Диалектика, 2020. – 880 с. 28. Лылык, Л.В. Интуитивный маркетинг потребителя. – К.: УАМ, 2014. – 116 с. 29. Маккі Р., Джерарс Т. Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху. – Х: Віват, 2019. –240 с. 30. Маркетинг: навч. посіб. / за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с. 31. Маркетинг в підприємницькій діяльності та управління продажем логістичних послуг: підручник. / C. Л. Литвиненко та ін. – К. : Видавничий дім «Кондор, 2021. – 280 с. 32. Овєчкіна, О.А. Планування маркетингу. – К.: ЦУЛ, 2013. – 352 с. 33. Окландер, М.А., Кірносова, М.В. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник– К.: ЦУЛ, 2020. – 246 с. 34. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. – Х.: Вид-во Іванченка І.С., 2020, - 89 с. 35. Ортинська, В.В., Мельникович, О.М. Маркетингові дослідження : підручник. – 2-ге вид., доповн. – К. : КНТЕУ, 2015. – 436 с. 36. Особливості ринку мінеральної води в Україні та світі. URL:http://sklo.kiev.ua/?mid=11&action=news_detail&new_id=1520 37. Пайн Б. Джозеф ІІ, Джеймс Ґілмор. Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта. – Х.: Віват, 2021. – 416 с. 38. Пахуча Е.В. Маркетинг: навч. посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 242 «Туризм», 281 «Публічне управління та адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / Е.В. Пахуча, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько. – Х.: Тім Пабліш Груп, 2020. – 300 с. 39. Підприємництво і торгівля: навчальний посібник / під заг. ред. д.е.н., проф. Л.Л. Ковальської та проф. І.В. Кривов’язюка. – Київ: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 620 с. 40. Подольчак Н. Ю., Перхач О.Л., Цигилик Н.В. Маркетинг і кризовий менеджмент у публічному управлінні та адмініструванні: навч. пос. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. - 104 с. 41. Полторак, В.А. Маркетингові дослідження. – К.: ЦУЛ, 2014. – 342 с. 42. Портер М. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів. – К.: Наш Формат, 2020. – 424 с. 43. Праєт ван Дуглас. Несвідомий брендинг. – Х.: Фабула, 2020. – 304 с. 44. Роулз Деніел. Цифровий брендинг. – Х.: Фабула, 2020. – 256 с. 45. Румельт Річард. Гарна стратегія. Погана стратегія. – Х: Фабула, 2019. – 324 с. 46. Савицька Н.Л., Прядко О.М. Управління попитом : навчальний посібник. – Х.: Вид-во Іванченка І.С., 2016. 197 с. 47. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. Х. : Видавництво Іванченка І. С. 2017. 214 с. 48. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 49. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306 –310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 50. Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. – К: Наш Формат, 2019. – 152 с. 51. Сенишин О. С., Кривешко О.В. Маркетинг : навч. посібник. - Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. - 347 с. 52. Сєвідова І.О. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. - Х.: ХНТУСГ, 2020. - 200 с. 53. Танасійчук А. М., Середницька Л. П., Габрид А. І. Особливості формування сучасного ринку мінеральної води. Modern Economics. 2020. № 19 (2020). - с. 178-182. URL: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-29. 54. Танасійчук А.М., Середницька Л.П., Добровольська Н.В. Інформаційне забезпечення системи маркетингових досліджень ринку мінеральної води. Вісник Хмельницького національного університету 2021, № 5, Том 1. – с. 245 – 251. 55. Тарасов І.Ю., Журавльова А.С. Маркетингові засоби підтримки бренду на регіональному ринку під час військового стану / The 4th International scientific and practical conference “Science and innovation of modern world” (December 21-23, 2022) Cognum Publishing House, London, United Kingdom. 2022. 753 p.Cognum Publishing House. London, United King-dom. 2022. – p.p. 691 – 697. 56. Файвішенко Д.С. Світовий ринок мінеральної води. Агросвіт, № 19, 2019. – с. 23 – 30. 57. Файвішенко Д.С. Експортний потенціал ринку мінеральної води в Україні. Економiка та держава № 1/2021. – с. 48 – 52. 58. Файвішенко Д.С. Стратегічне управління брендом на ринку мінеральної води. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук. URL: //knute.edu.ua/file/Mg==/3176939b5510e44a55c605d622952c18.pdf 59. Файвішенко Д.С. Ринок мінеральної води: потенціал, конкуренція, управління брендом: монографія. – К.: КНТЕУ, 2020. – 436 с. 60. Філановський О. Головна маркетингова книга від Олексія Філа-новського. – К.: Фабула, 2018. – 304 с. 61. Череп О.Г. Маркетинг: навчальний посібник. — К.: Видавничий дім «Кондор», 2020. – 728 с. 62. Цибульська Е.І. Конкурентоспроможність підприємства. – Харків: Вид-во НУА, 2018. – 320 с. 63. Державна служба статистики. Офіційний сайт. URL:http://www.ukrstat.gov.ua 64. Codex Alimentarius. International food standards. URL:https://www.fao.org/fao-who-codexalimentarius/en/ 65. Український науково-дослідний інститут медичної реабілітації та курортології Міністерства охорони здоров’я України. Офіційний вебсайт. URL: https://kurort.gov.ua/bez-kategoriyi/shcho-take-mineralna-voda/ 66. Що таке мінеральна вода? Блог Ecosoft. URL: https://ecosoft.ua/ua/blog/chto-takoe-mineralnaya-voda/
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dyplom_075-21m-01_Zhuravl_ova.pdf
  Restricted Access
1.59 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.