Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 65 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-05-05Маркетинговий інструментарій стратегічних альтернатив управління підприємством як складова методології прикладних досліджень в маркетингуЛишенко, М.О.
2021-05-01Дослідження маркетингових можливостей розвитку підприємстваУстік, Т.В.
2021Управління товаророзподілом та збутом аграрного підприємстваМикитась, А. В.; Вільхівська, Д. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Напрями удосконалення цінової політики підприємств та формування їх цінових стратегійМандич, А. В.; Грибиник, А.О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Організація маркетингової діяльності компанії на засадах стратегічного управлінняМандич, О. В.; Куфтеріна, Н. С.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Маркетингова товарна політика і стратегія у практичній діяльності організаціїБабко, Н. М.; Перець, І. С.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Управління формуванням асортиментом продукції підприємства в умовах конкурентного середовищаКвятко, Тетяна Миколаївна; Дроботько, Інна Ігорівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Управління маркетинговою діяльністю закладу ресторанного господарстваСавицька, Наталія Леонідівна; Ярошенко, А. В.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2020Архітектоніка механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в агарному підприємствіУстік, Тетяна Володимирівна; Гіржева, Ольга Миколаївна
2020Розвиток регіональної системи маркетингу у сфері транспортних послугЛагодієнко, Володимир Вікторович; Машканцева, Світлана Олександрівна; Долинська, Олена Олександрівна