Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9072
Назва: Аналіз поглядів на ієрархічну структуру, формування асортименту товарів та управління їх асортиментним складом
Автори: Михайлов, В. М.
Чуйко, А. М.
Ключові слова: асортимент товарів;класифікація товарів
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Михайлов В. М., Чуйко А. М. Аналіз поглядів на ієрархічну структуру, формування асортименту товарів та управління їх асортиментним складом. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2009. Вип. 2(10). C. 327-333.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто аналіз існуючих поглядів на ієрархічну структуру класифікації товарів, формування їх асортименту, можливість управління асортиментним складом будь-якої товарної категорії та запропоновано найбільш раціональні класифікаційні ознаки, за якими товари можуть бути угруповані для більш чіткого розуміння їх спрямованості та управління відповідним асортиментом.
The analysis of existent looks is considered on a hierarchical structure classifications of commodities, forming of their assortment, possibility of management by assort mentcomposition of any commodity category and more rational classifications signs on which commodities can be grouped for more clear understanding of their orientation and management by the proper assortment are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9072
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pt_2009_2_51.pdf680.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.