Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63213
Назва: Торгова марка як складова маркетингового стратегічного інструментарію підприємства
Автори: Григорян, Е. Р.
Науковий керівник : Мілаш, І. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Григорян Е. Р. Торгова марка як складова маркетингового стратегічного інструментарію підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Мілаш І. В. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63213
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi2_07.04.16 -21.pdf79.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.