Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63213
Название: Торгова марка як складова маркетингового стратегічного інструментарію підприємства
Авторы: Григорян, Е. Р.
Научный руководитель: Мілаш, І. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Григорян Е. Р. Торгова марка як складова маркетингового стратегічного інструментарію підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Мілаш І. В. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 21.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63213
Располагается в коллекциях:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezi2_07.04.16 -21.pdf79.5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.