Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63213
Title: Торгова марка як складова маркетингового стратегічного інструментарію підприємства
Authors: Григорян, Е. Р.
metadata.dc.contributor.advisor: Мілаш, І. В.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Григорян Е. Р. Торгова марка як складова маркетингового стратегічного інструментарію підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Мілаш І. В. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 21.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63213
Appears in Collections:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi2_07.04.16 -21.pdf79.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.