Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМілаш, І. В.-
dc.contributor.authorГригорян, Е. Р.-
dc.date.accessioned2025-02-24T09:07:52Z-
dc.date.available2025-02-24T09:07:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГригорян Е. Р. Торгова марка як складова маркетингового стратегічного інструментарію підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Мілаш І. В. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 21.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63213-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleТоргова марка як складова маркетингового стратегічного інструментарію підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi2_07.04.16 -21.pdf79.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.