Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6320
Назва: Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства
Автори: Крайнюк, Л. М.
Крутовий, Ж. А.
Касілова, Л. О.
Бородіна, Л. В.
Ключові слова: заклади ресторанного господарства;показники якості послуг;підприємства ресторанного господарства;комплексна оцінка
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Крайнюк Л. М., Крутовий Ж. А., Касілова Л. О., Бородіна Л. В. Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2010. Вип. 2(12). C. 256-261.
Короткий огляд (реферат): Розроблено ієрархічну структуру для ЗРГ, яка необхідна для визначення комплексної оцінки. Запропоновано методику визначення комплексного показника якості послуг та алгоритм комплексної оцінки якості послуг як для окремих типів підприємств ресторанного господарства, так і для мережі в цілому.
A hierarchical structure for ZRG, which is needed for determination of complex estimation, is developed. The method of determination of complex index of quality of services and algorithm of complex estimation of quality of services is offered, both for the separate types of enterprises of restaurant economy and for a network on the whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6320
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pt_2010_2_42.pdf205.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.