Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрайнюк, Л. М.-
dc.contributor.authorКрутовий, Ж. А.-
dc.contributor.authorКасілова, Л. О.-
dc.contributor.authorБородіна, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-09-04T11:30:37Z-
dc.date.available2022-09-04T11:30:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКрайнюк Л. М., Крутовий Ж. А., Касілова Л. О., Бородіна Л. В. Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2010. Вип. 2(12). C. 256-261.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6320-
dc.description.abstractРозроблено ієрархічну структуру для ЗРГ, яка необхідна для визначення комплексної оцінки. Запропоновано методику визначення комплексного показника якості послуг та алгоритм комплексної оцінки якості послуг як для окремих типів підприємств ресторанного господарства, так і для мережі в цілому.uk_UA
dc.description.abstractA hierarchical structure for ZRG, which is needed for determination of complex estimation, is developed. The method of determination of complex index of quality of services and algorithm of complex estimation of quality of services is offered, both for the separate types of enterprises of restaurant economy and for a network on the whole.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectпоказники якості послугuk_UA
dc.subjectпідприємства ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectкомплексна оцінкаuk_UA
dc.titleПро комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2010_2_42.pdf205.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.