Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6320
Название: Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства
Авторы: Крайнюк, Л. М.
Крутовий, Ж. А.
Касілова, Л. О.
Бородіна, Л. В.
Ключевые слова: заклади ресторанного господарства;показники якості послуг;підприємства ресторанного господарства;комплексна оцінка
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Крайнюк Л. М., Крутовий Ж. А., Касілова Л. О., Бородіна Л. В. Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2010. Вип. 2(12). C. 256-261.
Краткий осмотр (реферат): Розроблено ієрархічну структуру для ЗРГ, яка необхідна для визначення комплексної оцінки. Запропоновано методику визначення комплексного показника якості послуг та алгоритм комплексної оцінки якості послуг як для окремих типів підприємств ресторанного господарства, так і для мережі в цілому.
A hierarchical structure for ZRG, which is needed for determination of complex estimation, is developed. The method of determination of complex index of quality of services and algorithm of complex estimation of quality of services is offered, both for the separate types of enterprises of restaurant economy and for a network on the whole.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6320
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (12)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pt_2010_2_42.pdf205.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.