Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6320
Title: Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства
Authors: Крайнюк, Л. М.
Крутовий, Ж. А.
Касілова, Л. О.
Бородіна, Л. В.
Keywords: заклади ресторанного господарства;показники якості послуг;підприємства ресторанного господарства;комплексна оцінка
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Крайнюк Л. М., Крутовий Ж. А., Касілова Л. О., Бородіна Л. В. Про комплексну оцінку якості послуг закладів ресторанного господарства. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2010. Вип. 2(12). C. 256-261.
Abstract: Розроблено ієрархічну структуру для ЗРГ, яка необхідна для визначення комплексної оцінки. Запропоновано методику визначення комплексного показника якості послуг та алгоритм комплексної оцінки якості послуг як для окремих типів підприємств ресторанного господарства, так і для мережі в цілому.
A hierarchical structure for ZRG, which is needed for determination of complex estimation, is developed. The method of determination of complex index of quality of services and algorithm of complex estimation of quality of services is offered, both for the separate types of enterprises of restaurant economy and for a network on the whole.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6320
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2010_2_42.pdf205.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.