Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6250
Назва: Упровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу
Автори: Артеменко, В. С.
Бубенець, І. Г.
Василенко, Г. М.
Ключові слова: перепідготовка спеціалістів із маркетингу;електронні інформаційно-навчальні ресурси;навчальний процес
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В. С., Бубенець І. Г., Василенко Г. М. Упровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2011. Вип. 1(13). C. 435-439.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні етапи розробки та шляхи впровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу в Інституті післядипломної бізнес-освіти.
Basic stages of the design and ways of introducing of electronic information-training resources in to the process of specialists retraining on marketing in the Institute of post-qualifying business-education are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6250
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pt_2011_1_71.pdf177.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.