Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6250
Название: Упровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу
Авторы: Артеменко, В. С.
Бубенець, І. Г.
Василенко, Г. М.
Ключевые слова: перепідготовка спеціалістів із маркетингу;електронні інформаційно-навчальні ресурси;навчальний процес
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Артеменко В. С., Бубенець І. Г., Василенко Г. М. Упровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2011. Вип. 1(13). C. 435-439.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні етапи розробки та шляхи впровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу в Інституті післядипломної бізнес-освіти.
Basic stages of the design and ways of introducing of electronic information-training resources in to the process of specialists retraining on marketing in the Institute of post-qualifying business-education are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6250
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pt_2011_1_71.pdf177.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.