Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, В. С.-
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorВасиленко, Г. М.-
dc.date.accessioned2022-09-02T14:26:46Z-
dc.date.available2022-09-02T14:26:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАртеменко В. С., Бубенець І. Г., Василенко Г. М. Упровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2011. Вип. 1(13). C. 435-439.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6250-
dc.description.abstractРозглянуто основні етапи розробки та шляхи впровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу в Інституті післядипломної бізнес-освіти.uk_UA
dc.description.abstractBasic stages of the design and ways of introducing of electronic information-training resources in to the process of specialists retraining on marketing in the Institute of post-qualifying business-education are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectперепідготовка спеціалістів із маркетингуuk_UA
dc.subjectелектронні інформаційно-навчальні ресурсиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleУпровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2011_1_71.pdf177.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.