Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6250
Title: Упровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу
Authors: Артеменко, В. С.
Бубенець, І. Г.
Василенко, Г. М.
Keywords: перепідготовка спеціалістів із маркетингу;електронні інформаційно-навчальні ресурси;навчальний процес
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В. С., Бубенець І. Г., Василенко Г. М. Упровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2011. Вип. 1(13). C. 435-439.
Abstract: Розглянуто основні етапи розробки та шляхи впровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу в Інституті післядипломної бізнес-освіти.
Basic stages of the design and ways of introducing of electronic information-training resources in to the process of specialists retraining on marketing in the Institute of post-qualifying business-education are considered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6250
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2011_1_71.pdf177.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.