Випуск 97: Економічні науки : [51] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 51
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Інституційний аналіз діяльності сільськогосподарських підприємствОліховська, М. В.
2010Інвестиційний маркетинг як елемент механізму управління інвестиційною діяльністю підприємстваДаниленко, А. С.; Настасенко, О. Г.
2010Аналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємстваПисаренко, В. В.; Маркова, О. В.
2010Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівМакушко, О. В.; Мазур, Ю. П.
2010Венчурна діяльність у машинобудуванніВеликий, Ю. В.
2010Плата за землю як одне з джерела наповнення місцевих бюджетівКнязькова, Т. О.
2010Особливості становлення приватної власності в УкраїніРоссоха, В. В.; Пронько, Л. М.
2010Облік і оцінка активів, невідображених в балансі підприємстваОсетрова, О. П.
2010Методичні підходи до формування кадрового потенціалу в умовах ринкуКрисько, В. Ф.
2010Фінансово-економічний менеджмент у вирішенні проблем підприємств водопостачанняВасильєв, А. Й.
2010Конкурентоспроможність виробництва зернових культур сільськогосподарськими підприємствами Київської областіКривошея-Гунько, І. О.
2010"Агропромисловий кластер" - як складова продовольчого маркетингу в контексті оптимізації зовнішньоекономічної діяльностіКошова, Л. М.
2010Конкурентоспроможність зернофуражного виробництва на регіональному рівніКорженівська, Н. Л.
2010Організація та управління маркетингом на оптових продовольчих ринкахДаниленко, А. С.; Капшук, О. М.
2010Маркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свининиІванова, Г. С.
2010Формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукціїАранчій, В. І.; Зоря, О. П.; Зоря, С. П.
2010Аналіз економічних умов формування конкурентоспроможності молокопродукціїЗаходим, М. В.
2010Маркетингові канали реалізації риби і рибної продукціїЗагороднюк, О. В.
2010Ефективність використання ресурсного потенціалу підкомплексу ЧеркащиниЖук, Н. В.
2010Роль кооперативного маркетингу в економічній безпеці АПКЖмуденко, В. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 51