Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48676
Title: Маркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свинини
Authors: Іванова, Г. С.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Іванова Г. С. Маркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свинини. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: В статті визначено роль маркетингових досліджень у процесі управління конкурентоспроможністю сільськогосподарської продукції, зокрема, свинини в сучасних умовах господарювання та зазначено, що саме маркетингові дослідження забезпечують надходження достовірної інформації, необхідної для прийняття обгрунтованих управлінських рішень.
The important role of marketing researches in the management process of agricultural production and pork competitiveness under present-day conditions of economy is shown in this article. The marketing researches enable to obtain reliable and comprehensive information necessary to make decisions.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48676
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_19.pdf106.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.