Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48686
Title: "Агропромисловий кластер" - як складова продовольчого маркетингу в контексті оптимізації зовнішньоекономічної діяльності
Authors: Кошова, Л. М.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Кошова Л. М. "Агропромисловий кластер" - як складова продовольчого маркетингу в контексті оптимізації зовнішньоекономічної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: У статті розглядається особливості формування агропромислового кластеру з позиції продовольчого маркетингу з ініціюванням спільного пошуку зовнішніх ринків.
In the article is examined particularities of the shaping cluster with positions of production marketing, with providing foreign markets for economic interest their participant.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48686
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_22.pdf110.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.