Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48696
Title: Інвестиційний маркетинг як елемент механізму управління інвестиційною діяльністю підприємства
Authors: Настасенко, О. Г.
metadata.dc.contributor.advisor: Даниленко, А. С.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Настасенко О. Г. Інвестиційний маркетинг як елемент механізму управління інвестиційною діяльністю підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. А. С. Даниленко. 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: Визначена необхідність розвитку теоретико-методологічних основ інвестиційного забезпечення підприємств в реалізації цілей стратегічного розвитку. Досліджено сутність та фактори формування інвестиційного попиту у підприємницькому середовищі, складові інвестиційного процесу та чинники інвестиційної політики підприємств.
The necessity of the theoretical and methodological bases development for investment providing of enterprises in the achievement of the strategic management goals is established. An essence and factors of formation of an investment demand in business environment, the components of investment process and factors of investment policy of enterprise are investigated.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48696
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_32.pdf108.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.