Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48673
Title: Формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції
Authors: Зоря, О. П.
Зоря, С. П.
metadata.dc.contributor.advisor: Аранчій, В. І.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Зоря О. П., Зоря С. П. Формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. В. І. Аранчій. 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: У статті розглянуто теоретичні засади та проведена розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції на сільськогосподарському підприємстві, що дозволить йому отримати додаткові прибуток та підвищити рівень конкурентоспроможності в галузі.
In the article it is considered theoretical principles and conducted development of practical recommendations in relation to forming of marketing strategy of development of production ecologically of safe products on an agricultural enterprise which will allow him to get additional income and to promote the level of competitiveness in industry.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48673
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_18.pdf102.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.