Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/3987
Название: Підвищення обізнаності та компетентності споживачів у виборі харчових продуктів
Авторы: Головко, М. П.
Василенко, О. О.
Геліх, А. О.
Ключевые слова: споживачі;харчові продукти;маркування продукції;інформаційна обізнаність
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Головко М. П., Василенко О. О., Геліх А. О. Підвищення обізнаності та компетентності споживачів у виборі харчових продуктів. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. C. 207-213.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблему інформаційної обізнаності споживачів харчових продуктів. Наведено шляхи вирішення цієї проблеми за допомогою удосконалення маркування продукції з урахуванням якісного та кількісного складу харчового продукту, що всебічно висвітлюється на етикетці.
This paper deals with the problem of information consumer awareness of food. The presented solutions to this problem by improving labeling considering the qualitative and quantitative composition of a food product that comprehensively covered on the label.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3987
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (17) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pt_2013_1(2)__34.pdf332.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.