Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/3987
Title: Підвищення обізнаності та компетентності споживачів у виборі харчових продуктів
Authors: Головко, М. П.
Василенко, О. О.
Геліх, А. О.
Keywords: споживачі;харчові продукти;маркування продукції;інформаційна обізнаність
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Головко М. П., Василенко О. О., Геліх А. О. Підвищення обізнаності та компетентності споживачів у виборі харчових продуктів. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. C. 207-213.
Abstract: Розглянуто проблему інформаційної обізнаності споживачів харчових продуктів. Наведено шляхи вирішення цієї проблеми за допомогою удосконалення маркування продукції з урахуванням якісного та кількісного складу харчового продукту, що всебічно висвітлюється на етикетці.
This paper deals with the problem of information consumer awareness of food. The presented solutions to this problem by improving labeling considering the qualitative and quantitative composition of a food product that comprehensively covered on the label.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3987
Appears in Collections:Випуск 1 (17) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2013_1(2)__34.pdf332.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.