Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/3987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловко, М. П.-
dc.contributor.authorВасиленко, О. О.-
dc.contributor.authorГеліх, А. О.-
dc.date.accessioned2022-07-31T10:20:47Z-
dc.date.available2022-07-31T10:20:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГоловко М. П., Василенко О. О., Геліх А. О. Підвищення обізнаності та компетентності споживачів у виборі харчових продуктів. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. C. 207-213.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3987-
dc.description.abstractРозглянуто проблему інформаційної обізнаності споживачів харчових продуктів. Наведено шляхи вирішення цієї проблеми за допомогою удосконалення маркування продукції з урахуванням якісного та кількісного складу харчового продукту, що всебічно висвітлюється на етикетці.uk_UA
dc.description.abstractThis paper deals with the problem of information consumer awareness of food. The presented solutions to this problem by improving labeling considering the qualitative and quantitative composition of a food product that comprehensively covered on the label.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectхарчові продуктиuk_UA
dc.subjectмаркування продукціїuk_UA
dc.subjectінформаційна обізнаністьuk_UA
dc.titleПідвищення обізнаності та компетентності споживачів у виборі харчових продуктівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (17) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2013_1(2)__34.pdf332.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.