Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35080
Назва: Маркетингові стратегії аграрних підприємств в контексті їх соціально-економічного розвитку
Автори: Олійникова, О. В.
Сичов, А. С.
Науковий керівник : Богомолова, К. С.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Олійникова О. В., Сичов А. С. Маркетингові стратегії аграрних підприємств в контексті їх соціально-економічного розвитку. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Богомолов К. С. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 240.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35080
Розташовується у зібраннях:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_molod_i_sg_2019-240.pdf202.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.