Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35080
Title: Маркетингові стратегії аграрних підприємств в контексті їх соціально-економічного розвитку
Authors: Олійникова, О. В.
Сичов, А. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Богомолова, К. С.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Олійникова О. В., Сичов А. С. Маркетингові стратегії аграрних підприємств в контексті їх соціально-економічного розвитку. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Богомолов К. С. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 240.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35080
Appears in Collections:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg_2019-240.pdf202.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.