Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35080
Название: Маркетингові стратегії аграрних підприємств в контексті їх соціально-економічного розвитку
Авторы: Олійникова, О. В.
Сичов, А. С.
Научный руководитель: Богомолова, К. С.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Олійникова О. В., Сичов А. С. Маркетингові стратегії аграрних підприємств в контексті їх соціально-економічного розвитку. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Богомолов К. С. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 240.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35080
Располагается в коллекциях:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_molod_i_sg_2019-240.pdf202.07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.