Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБогомолова, К. С.-
dc.contributor.authorОлійникова, О. В.-
dc.contributor.authorСичов, А. С.-
dc.date.accessioned2023-06-30T14:34:47Z-
dc.date.available2023-06-30T14:34:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОлійникова О. В., Сичов А. С. Маркетингові стратегії аграрних підприємств в контексті їх соціально-економічного розвитку. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Богомолов К. С. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 240.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35080-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії аграрних підприємств в контексті їх соціально-економічного розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg_2019-240.pdf202.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.