Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34941
Назва: Corporate culture and image of the hotel (Корпоративна культура та імідж готелю)
Автори: Туриця, К. С.
Науковий керівник : Удовенко, І. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Туриця К. С. Corporate culture and image of the hotel (Корпоративна культура та імідж готелю). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Удовенко І. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 424.
Короткий огляд (реферат): У цьому дослiдженнi йдеться про те, що корпоративна культура готельного підприємства безпосередньо впливає на конкуренто спроможність. Корпоративна культура – це інструмент досягнення стратегічних цілей готелю, орієнтованих на перспективу, а корпоративний імідж – це представлення готельного підприємства гостям, які його відвідують.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34941
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_424.pdf202.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.