Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34941
Title: Corporate culture and image of the hotel (Корпоративна культура та імідж готелю)
Authors: Туриця, К. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Удовенко, І. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Туриця К. С. Corporate culture and image of the hotel (Корпоративна культура та імідж готелю). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Удовенко І. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 424.
Abstract: У цьому дослiдженнi йдеться про те, що корпоративна культура готельного підприємства безпосередньо впливає на конкуренто спроможність. Корпоративна культура – це інструмент досягнення стратегічних цілей готелю, орієнтованих на перспективу, а корпоративний імідж – це представлення готельного підприємства гостям, які його відвідують.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34941
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_424.pdf202.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.