Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorУдовенко, І. В.-
dc.contributor.authorТуриця, К. С.-
dc.date.accessioned2023-06-27T07:32:19Z-
dc.date.available2023-06-27T07:32:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТуриця К. С. Corporate culture and image of the hotel (Корпоративна культура та імідж готелю). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Удовенко І. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 424.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34941-
dc.description.abstractУ цьому дослiдженнi йдеться про те, що корпоративна культура готельного підприємства безпосередньо впливає на конкуренто спроможність. Корпоративна культура – це інструмент досягнення стратегічних цілей готелю, орієнтованих на перспективу, а корпоративний імідж – це представлення готельного підприємства гостям, які його відвідують.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleCorporate culture and image of the hotel (Корпоративна культура та імідж готелю)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_424.pdf202.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.