Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34939
Title: Food marketing terms (Терміни харчового маркетингу)
Authors: Тищенко, В. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Муравйова, О. М.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Тищенко В. О. Food marketing terms (Терміни харчового маркетингу). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 422.
Abstract: Термінологія харчових продуктів часто проводиться за маркетинговим принципом і не завжди відображає реальну картину. Доповідь допомагає розібратися з тим, що приховують від споживачів за яскравими фразами.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34939
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_422.pdf203.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.