Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34939
Название: Food marketing terms (Терміни харчового маркетингу)
Авторы: Тищенко, В. О.
Научный руководитель: Муравйова, О. М.
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Тищенко В. О. Food marketing terms (Терміни харчового маркетингу). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 422.
Краткий осмотр (реферат): Термінологія харчових продуктів часто проводиться за маркетинговим принципом і не завжди відображає реальну картину. Доповідь допомагає розібратися з тим, що приховують від споживачів за яскравими фразами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34939
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_422.pdf203.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.