Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34939
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМуравйова, О. М.-
dc.contributor.authorТищенко, В. О.-
dc.date.accessioned2023-06-27T07:27:54Z-
dc.date.available2023-06-27T07:27:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТищенко В. О. Food marketing terms (Терміни харчового маркетингу). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 422.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34939-
dc.description.abstractТермінологія харчових продуктів часто проводиться за маркетинговим принципом і не завжди відображає реальну картину. Доповідь допомагає розібратися з тим, що приховують від споживачів за яскравими фразами.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleFood marketing terms (Терміни харчового маркетингу)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_422.pdf203.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.