Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКов’яx, І. І.-
dc.contributor.authorКлюєва, А. С.-
dc.date.accessioned2023-06-22T05:46:44Z-
dc.date.available2023-06-22T05:46:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКлюєва А. С. The development of servise standards for hotel staff (Розробка стандартів обслуговування для персоналу готелю). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Ков’яx І. І. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 381.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34793-
dc.description.abstractУ дослідженні йде мова про стандарти обслуговування в готельному сервісі, його поняття, значення та дотримання їх у готелях. Також розповідається про те, від чого залежить якість послуги, хто та коли її надає. Саме виконання стандартів гарантує стабільність якісних показників.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleThe development of servise standards for hotel staff (Розробка стандартів обслуговування для персоналу готелю)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_381.pdf203.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.