Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30001
Назва: Customer orientation in market economy
Автори: Романович, А. С.
Науковий керівник : Муравйова, О. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Романович А. С. Customer orientation in market economy. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 374.
Короткий огляд (реферат): Доповідь відстежує причини такого явища, коли ринковий продукт, що з’явився внаслідок технологічного прориву, стає комерційним провалом. Щоб запобігти цьому, будь-яка фірма повинна керуватися підходом, який базується насамперед на врахуванні інтересів покупця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30001
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_374.pdf148.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.