Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30001
Название: Customer orientation in market economy
Авторы: Романович, А. С.
Научный руководитель: Муравйова, О. М.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Романович А. С. Customer orientation in market economy. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 374.
Краткий осмотр (реферат): Доповідь відстежує причини такого явища, коли ринковий продукт, що з’явився внаслідок технологічного прориву, стає комерційним провалом. Щоб запобігти цьому, будь-яка фірма повинна керуватися підходом, який базується насамперед на врахуванні інтересів покупця.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30001
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_374.pdf148.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.