Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМуравйова, О. М.-
dc.contributor.authorРоманович, А. С.-
dc.date.accessioned2023-04-14T11:12:26Z-
dc.date.available2023-04-14T11:12:26Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРоманович А. С. Customer orientation in market economy. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 374.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30001-
dc.description.abstractДоповідь відстежує причини такого явища, коли ринковий продукт, що з’явився внаслідок технологічного прориву, стає комерційним провалом. Щоб запобігти цьому, будь-яка фірма повинна керуватися підходом, який базується насамперед на врахуванні інтересів покупця.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleCustomer orientation in market economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_374.pdf148.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.