Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30001
Title: Customer orientation in market economy
Authors: Романович, А. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Муравйова, О. М.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Романович А. С. Customer orientation in market economy. Актуальні проблеми розвитку харчових виробниц тв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 374.
Abstract: Доповідь відстежує причини такого явища, коли ринковий продукт, що з’явився внаслідок технологічного прориву, стає комерційним провалом. Щоб запобігти цьому, будь-яка фірма повинна керуватися підходом, який базується насамперед на врахуванні інтересів покупця.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30001
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_374.pdf148.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.