Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29976
Назва: Types of marketing research
Автори: Костюк, А. А.
Науковий керівник : Муравйова, О. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Костюк А. А. Types of marketing research. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 349.
Короткий огляд (реферат): У доповіді систематизуються сучасні типи маркетингових досліджень, статистичні методи, етапи проведення. При цьому проведено чітку межу між маркетинговим дослідженням та вивченням окремих ринків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29976
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_349.pdf151.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.