Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМуравйова, О. М.-
dc.contributor.authorКостюк, А. А.-
dc.date.accessioned2023-04-14T09:44:52Z-
dc.date.available2023-04-14T09:44:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКостюк А. А. Types of marketing research. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 349.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29976-
dc.description.abstractУ доповіді систематизуються сучасні типи маркетингових досліджень, статистичні методи, етапи проведення. При цьому проведено чітку межу між маркетинговим дослідженням та вивченням окремих ринків.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleTypes of marketing researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_349.pdf151.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.