Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29976
Title: Types of marketing research
Authors: Костюк, А. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Муравйова, О. М.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Костюк А. А. Types of marketing research. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 349.
Abstract: У доповіді систематизуються сучасні типи маркетингових досліджень, статистичні методи, етапи проведення. При цьому проведено чітку межу між маркетинговим дослідженням та вивченням окремих ринків.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29976
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_349.pdf151.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.