Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29971
Назва: Covert advertising (Прихована реклама)
Автори: Казимиров, Б. Ю.
Науковий керівник : Ков'ях, І. І.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Казимиров Б. Ю. Covert advertising (Прихована реклама). Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Ков'ях І. І. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 344.
Короткий огляд (реферат): Поняття прихованої реклами є центральною темою доповіді. Розкривається сутність прихованого рекламування, його сучасні підходи та види, такі як рекламування електронною пошта та інші. Доповідь торкається питання, цензури традиційної та медіа-реклами, освітлює питання опозиційної діяльності компаній і історію виникнення реклами в різних країнах світу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29971
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_344.pdf174.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.