Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29971
Название: Covert advertising (Прихована реклама)
Авторы: Казимиров, Б. Ю.
Научный руководитель: Ков'ях, І. І.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Казимиров Б. Ю. Covert advertising (Прихована реклама). Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Ков'ях І. І. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 344.
Краткий осмотр (реферат): Поняття прихованої реклами є центральною темою доповіді. Розкривається сутність прихованого рекламування, його сучасні підходи та види, такі як рекламування електронною пошта та інші. Доповідь торкається питання, цензури традиційної та медіа-реклами, освітлює питання опозиційної діяльності компаній і історію виникнення реклами в різних країнах світу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29971
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_344.pdf174.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.